eclipse!


Bidde inge dammsjön idag, blev ju mulet väder :( men vi satt med bikinisarna på altanen i gustafs och snackade skit, fikade, åt & läste tidningar hela förmiddagen för varmt det var de! Sen var vi på en liten shopping runda innan dom skjutsade hem mig. Fick förresten en snygg vit klocka av mami som hon hade fyndat på claes ohlsson, tack <3

Och sen har jag & A varit och kollat på ECLIPSE idag =) så jäkla bra den var!! nu får vi bara vänta på sista filmen som nog kommer vara grymmast! visste ni att bella har peruk i 3de filmen? och det syns om man vet om det!


 





Nu blir det snart sängen, ska upp imorn och träna body pump och det var typ ett halvår sen jag tränade det, puh! Sen blir det att jobba natt imorn, precis lagomt när andreas kliver av nattpassen och är ledig i helgen.. jaja, livet är orättvist ibland :p


Kommentarer
Postat av: mandy

nämen! vit klocka ;) en sån som jag köpte innan vi skulle till utlandet! en riktig snygging för dom slantarna (inte förvånad att båda har en;)

2010-07-12 @ 18:06:21
URL: http://ttaketthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0