bad turns good!


Dagen började riktigt jävligt, jobbade natt och fick världens migrän på kvällen och inga tabletter hade jag med mig. Låg och glodde på klockan tills 3 inatt sen lyckades jag sova nån timme innan jag var tvungen att gå upp igen. Väl hemma fick jag i mig mina efterlängtade tabletter och sov en 4 timmar, sen kom baby hit och gjorde mig gladare =) Sen dess har dagen varit bra, vi har tagit de lugnt, ätit pizza och jordgubbar och jag har vart till apoteket och fyllt på med migrän tabletter som jag från och med nu kommer ha med mig överallt, och mer allergitabletter!

Nu ska jag packa ihop en väska för imorn tar jag tidig buss till gustafs för att förhoppningsvis åka till dammsjön om det är fint väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0