tisdag



Har setat av två timmar och pluggat, skrivit ihop en hel del så det känns skönt. Säkert så kommer allt vara tok fel när jag får tillbaka det och jag har säkert svarat på allt annat utom just det man skulle. Ganska skönt med hemstudier är det så man kan sova ut lite längre, fast mitt problem är att jag sover alldeles för länge istället. Kan bli lite långtråkigt efter ett tag och inte ha någon att snacka skit med som i skolan :) Men men, snart kommer mamma och Lina hit och vi ska en sväng på kuppan, jag måste köpa webkamera & headset som behövs till plugget, trååkigt. Hoppas jag hittar nått roligare att köpa också ;)

Bion igår var så spännade, slutet var en riktig besvikelse då jag trodde att det inte fanns någon del 2 sen, men har hört rykten om det visst gör det och iståfall var filmen kung! :) Och mysigaste sällskapet, så nu är vi inne på vårat andra år, haha ojoj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0