snabba cash!


Min hjärna är totalt slut nu, väldigt ovant att plugga må jag säga!! Har setat i 4 timmar och läst igenom litteraturen till första uppgiften, har inte ens börjat skriva än. Gick bra att läsa början med det i slutet gick nog knappast in i kolan. Tog ett break och gick ut och skottade balkongen som bestod av is mest, så imorn kommer nog kroppen värka av både det och att jag satt som en skit när jag läste. Nu tror jag att lägger ner pluggandet för idag, ska laga middag tills Andreas kommer från jobbet, sen ska vi och kolla på snabba cash, det får bli vårat lilla firande av ett års dagen :)

Har beställt grundböckerna till utbildningen nu också, 1300 kr gick det på, som hittat! Gratis att gå på högskolan? Nja det kan slänga sig i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0