sista dagen i frihet!


Har haft en bra helg, förutom att det saknades sovmornar! haha igår var vi upp halv 7, och idag halv 9 vilket är alldeles för tidigt. Imorse var vi och tittade på min systers innebandymatch som dom tyvärr förlorade, men det var kul att träffa pappa & lina så det var värt att gå upp. Efter det åkte jag och baby hem till mig och kröp ner i sängen igen och kollade på en dvd som vi inte orkade kolla på igår. Sen började våra magar att kurra och som vanligt hade vi inte planerat nått att äta så det blev donken, yeah! (OCH pizza igår kväll, herregud från och med imorn blir det skärpning. Fick en påse med blandad mat o bröd av andreas parents igår, så vad sägs om att laga mat istället för att köpa?) Och sen var vi och kollade på Andreas brors innebandymatch och där fick vi se en vinst. Så idag har vi varit riktigt snälla syskon och kollat på våra småsyskon med andra ord! :)

Nu sitter jag ensam i min soffa, och det är tomt. Har inte varit utan Andreas sen förra söndagen :( så ska betala räkningar, fixa nått att äta och göra rent min dataskärm, nå matrester som torkat in typ haha.


OCH imorn, då börjar jag skolan igen! Efter 1,5 år i frihet. Undrar vart dom åren tog vägen, hade gärna väntat ett tag till med att börja plugga, men lika bra att ta tag i det så jag är ung när jag tar examen ;) Nej, men jag måste ha en bra inställning nu så allt går vägen. Något jobbigt att åka dit ensam och inte känna en jävel bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0