onsdag


godmorgon på er :) var uppe före 9 faktiskt och drog igång kameran och micken för testing av grejerna, när det kom till min tur att säga några ord med min vackra morgonstämma så kommer det väl inge ljud. Så nån karl på skolan fick ringa upp mig, ta över min dataskärm och fixa och trixa medan jag kollade på bara :p var såå sugen att slå upp nån olämplig sida innan han tog över min skärm så hade hade fått sig en chock, men så roliga ska vi inte vara mot snälla hjälpsamma män! Sen så funkade allting iaf och det hade jag aldrig kunnat lista ut på egen hand. Nu har jag ätit min gröt och slagit ner ändan i soffan med kaffet, ska kolla på en inspelad föreläsning nu och sedan förhoppningsvis skriva klart uppsattsen så den kan skickas in, för imorgon & på fredag är det jobba på intersport och då orkar jag inte ha nå plugg i bakhuvudet.


och min älskling kom hit igår vid tio lagomt till ph, så vi fick sova ihop iaf och det är så värt :) och på tal om ph, känns som det bara är de tråkigaste deltagarna kvar nu i finalveckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0