mot fjälls!


Nu är allt packat och klart! Sitter och väntar på att familjen ska pick me up, dom kommer nog bli förvånade när jag är klar i tid för en gångs skull. Vi kanske hörs nått under veckan, morfar har nog sitt mobila bredband med sig. Har lagt in lite nya låtar i ipod och på vägen upp ska jag lyssna på dessa låtar tills öronen ramlar av ;) dom har gått på repeat på datorn hela kvällen igår och hela morgonen, typsikt mig att tjata ut låtar när man väl fastnat för några.


Donkeyboy - Ambitions
Major Lazer Feat. Ricky Blaze & Nina Sky - Keep It Going Louder
Black Eyed Peas - Meet Me Halfway


Och när jag kommer hem väntar förhoppningsvis korten som jag skickade på framkallning igår, massa thailand och lite från när jag och kusin var i stockholm :) 100 kort gratis hade jag så endast 7 stycken behövde jag betala för, good! Och sen väntar lite saker från både ellos & HM, skyndade mig att beställa direkt när dom nya vårkatalogerna kom, innan storlekar tar slut!





andreas <3 jag kommer sakna ihjäl mig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0