jag, smart?


Jag är sjukt förkyld, så jäkla drygt. Men orkar nog jobba imorgon ändå, vill så gärna. Nu sitter jag här i min ensamhet och har ätit blodpudding, och som jag har längtat efter det haha, är ju så sjukt gott! Och munk blev det till efterrätt eftersom mona lämnade kvar fika sen igår ;) Annars har det inte hänt mycket idag förutom att jag blev klar med uppsattsen, och den har tagit mig 8 timmar totalt, men det är 40 timmar som är avsatt för att jobba med den så nu undrar man ju om jag är sjukt smart eller om jag har gjort helt tok fel? :D haha jaja det visar sig inom några veckor.

 

klämde precis dit en ny header också, den får vara ett tag nu, orkar inte med alla koder hit o dit för att få det perfekt! Men nu blir det nog sängen för mig, förhoppningsvis lite piggare tills imorn :) och eftersom jag inte måste kliva upp och plugga innan jobbet kan jag ta en lång sovmorgon, för börjar inte förens 12!

 

pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0