första skoldagen avklarad!


Idag har jag varit till falun och registrerat mig, så nu har johanna börjar skolan igen :) hade lite informations genomgångar osv så var hemma runt 16. Första intrycket är väl sådär, träffade på ett par trevliga tjejer som jag umgicks med hela dagen, tyvärr ska dom gå en annan utbildning. Och min egen klass, no words! Jaja, hoppas jag får in snitsen nu när jag ska studera på distans, så det inte blir alltför mycket soffhäng. Måste verkligen vara effektiv på vardagarna och plugga järnet, så det blir johanna & andreas tid hela helgerna :):) har en del kul att se fram emot på helgerna nu så det ska nog gå snabbt, nu till helgen ska ju jag & A till mora på en spa weekend <3 och helgen efter det åker vi på kryssning med hela min släkt för att fira min ena systers 18 års dag. Plus att jag och älsklingen firar ett helt underbart år tillsammans om exakt en vecka <3


Nu bli det dusch och mys, och paradise hotel såklart! ;) vi har en renbäddad säng att krypa ner i ikväll också, och det kan ju vara bland det skönaste som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0