fet fredag


Hade en jättebra dag på jobbet, då träffar jag i alla fall anna :D vi har så himla svårt att få till träffar när vi är lediga annars, får bli bättre på det! Och imorgon kanske vi ska parta lite tillsammans, om jag bestämmer för att göra det trots att det är kryssning på söndag.

Efter jobbet hämtade baby mig, vi skulle som sagt storhandla! Och innan det fick det bli en sväng på kupolen för jag skulle köpa ett linne jag spanat in, såklart var min size slut men köpte storleken större för jag så gärna ville ha det. Och en handväska fick också följa med hem :) sen storhandlade vi verkligen, sen hem och A gjorde sjukt god tacos! Film, godis, chips & cola i soffan efter det och där har ni en perfekt fredag enligt mig ;)


Ska lägga mig bredvid älsklingen nu, men tror tyvärr han sover :(
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0