...


Blev en ganska lång sväng på kupolen, med shopping och fika med mamma & systrarna :) hittade headset och webcamera som var det viktigaste att köpa och det gick på 200 kronor så var väl helk okej ändå för något jag kommer att använda typ 2 gånger bara för att jag måste! kanske är kassa grejor men det struntar jag i, bara mina klasskompisar ser & hör mig lite halvt iallafall så får det duga :p För imorgon ska jag kliva upp och sitta som en tönt framför datorn och se till att allt tekniskt fungerar. Bajs distans utbildning!! Är så glad att vi fick ihop en basgrupp från Borlänge så vi kan ses och jobba istället för att sitta i nån kamera och fjanta, är jag lite gammeldags kanske? jaja, sen så shoppade jag ett par jeansleggings, en väska och örhängen!

När jag kom hem drog jag igång med det gigantiska diskberget, och under tiden ringde mona-lill & sören, två bra människor som funnits med i hela mitt liv. De ville komma och hälsa på och ge mig en 20 års present i efterskott och det passade ju jättebra, fick lite panik eftersom jag inte hade nått fika hemma men de tog munkar med sig så vi hade det trevligt och pratade och kollade på lite kort :) Och på tal om munkarna tror ja jag åt fyra stycken, och glömde äta kvällsmat! Så det måste jag gå och fixa nu, sen blir det duschen, ph och sängen!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0