8 januari


Imorn åker vi hem från fjällen igen och jag VILL INTE! Har varken åkt nå bräda eller skoter på hela veckan, bara gått och gått & myst i stugan som iofs inte heller är fel. Men men hoppas det blir lugnt i skolan till 'sportlovet' sen så jag kan följa med upp hit som vanligt då och göra allt då som vädret hindrade oss från att göra denna vecka.

Har kollat på let's dance i 2 timmar, o jag hejar på gudruuun!  Och samtidigt varit förbannad, jag brukar inte vara långsint men hatar saker som inte reder ut sig ordentligt innan man lägger ner dom, för då går det inte att lägga allt bakom sig.

nu blir det sängen och läsa de sista sidorna ur boken.
nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0