14 januari


Idag har jag haft lite mini spa här hemma :) Har skrubbat, filat, rakat, hårinpackning, ansiktsmask, blekt tänderna och målat tår & fingrar. Är så slö med sådant, går ofta runt med halv flagnat nagellack och mina ofta orakade ben såhär på vintern ska vi inte prata om haha, stackars Andreas. Sen blev det en stor smoothie till lunch som innehöll;

Yoghurt
Mjölk
Apelsinjuice
Jordgubbar
Björnbär
Banan
Linfrön
Protein pulver (persika)


Sen var det slut med nyttigheterna för den här dagen. Har precis klämt i mig ett paket nudlar och funderar på att baka scones tills Andreas kommer hit, om jag orkar :p Hans träning som skulle ha slutat halv elva ikväll blev inställd och det är jag glad för! Då hinner vi umgås några timmar ändå ikväll och kolla på Du, jag & Dupree som går på 6an kl nio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0