12 januari


Jag har städat ut julen och det är så skönt att ha det vanligt hemma igen, dock sitter gardinerna kvar för hade ingen ork att stryka och sätta upp nya så det får vänta. Och är det inte typiskt att när jag hade plockat ihop alla julgrejor och ställt upp dem på vinden så märker jag att min julbock står kvar på en hylla, åh. Nu är jag jätte rastlös - julen är bortplockad, inget att tvätta, inget att städa, en hals som värker så jag inte kan träna..

Igår var förresten en bra dag, syster Lina sov här från söndagen och vi somnade nån gång efter 1 för vi började kolla på hennes favvoprogramm 'guds tre flickor' på svtplay och det var riktigt bra så kunde inte sluta kolla. Sen gick vi på kupolen, åt på donken och hade det trevligt. När hon hade åkt hem gick jag till intersport och hälsade på och betalade mina vinterkläder jag beställt tidigare. Och där stod min vän Anna och jobbade, jag har saknat henne så! Så vi passade på att utnyttja hennes rast med fika och prata ikapp lite vi missat att uppdatera varann om :) Så pratade jag med chefen lite, och jag blir kvar på intersport och jobbar lite under tiden jag pluggar, underbart! Då har jag både intersport & gruppbostäderna att hoppa in och jobba på och tjäna lite pengar.

Jag ska nog allt leta reda på skivor med gamla gamla bilder på, kanske bjuder på nån sen :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0