10 januari


Idag mina vänner är det på pricken 1 år sedan jag träffade Andreas och pratade med han för första gången :) Den dagen visste nog ingen av oss att det skulle sluta så här, haha men glad är jag för det! Vi har iallafall haft en super mysig helg, var så skönt o komma hem och pussa på han :) Han hade hyrt den nya american pie filmen och en skräckis + en stor godispåse när han kom till mig igår, så vi hade en skön och lugn kväll. Imorse tog vi en lång sovmorgon och sen var vi jobbigt nog tvugna att åka och köpa frukost för det var skapligt tomt i mitt kylskåp. Nu har han åkt hem, och jag tvättar lite och ska slänga ner mig i soffan nu och kolla paradise avsnitten jag missat!

PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0