torsdag



Är på jobbet och har precis ätit äcklig matlåda med köttbullar i. Ska jobba till 21 ikväll för det är medlemskväll för friskis medlemmar, blir kul det! Andreas ska ändå träna till sent ikväll så det passade bra, slipper jag sitta själv! Igår blev det en riktig lill-lördag, vi åkte ner och hyrde 3 filmer, köpte godis & dricka. Så ikväll finns osedda filmer och godis kvar, haha längtar hem!


Imorse var jag till lasarettet för att kolla om de kunde göra något åt ett ärr i mitt ansikte, men de kunde de inte och jag blev så besviken jag som trodde jag skulle gå ut från sjukhuset snygg och ärr-lös men nej... En pytteliten tub med kräm för 400 kr fick jag köpa och ska smörja två ggr om dagen i ett halvår så ska ärret förmodligen gått bort en del. Hoppas på det då men sjukt jobbigt att hålla på i ett halvår liksom!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0