torsdag


Dagen började mysigt med frukost tillsammans med andreas, det händer inte ofta :) Kunde inte proppa i mig för mycket eftersom jag skulle träna direkt efter, så A släppte av mig på svea när han åkte till skolan. Gymmade en timme, helt ensam nere på svea största tiden så slapp trängas, älskar att träna innan dom 'öppnat' på riktigt.  Sen fick jag lov att åka till Falun idag också bara för att ta hepatit B sprutan, ber till gud att jag inte ska få lika ont av den som av svin sprutan!! Sen har jag varit med mami och Lina på kupolen på eftermiddagen, började med fika på donken och fy satan vilken god morotskaka de hade där! En svart baströja och en mascara vad det jag hittade där idag.


Imorgon är de hemstudier, så ska hem till Emilie och jobba där. Har köpt lunch med efterrätt till också som jag tar med, så vi ska nog klara av några timmars plugg :p Sen är det heeelg och det blir så skönt, blir nog en myshelg och så ska jag jobba lite. Utgång får nog vänta tills nästa helg och då blir det dubbelt upp med fredag + lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0