söndag


Fasen va kul vi hade igår!! :)

Hängde med syster och var chaufför till gustafs igår kväll först, så hejade på amanda och hon fick sin present. Sen åkte vi till stan igen, och emilie kom till mig så drack vi och snackade skit! Kusin och två kompisar kom hit en sväng innan vi skulle ner på stan så då fick vi skjuts ner också, perfekt. S2 var riktigt bra men mycket bättre musik än vad de brukar vara. Kul att syster yster var på krogen, kusin, emilie såklart och så träffade jag lite gamla kompisar som var ett bra tag sen jag såg :) Jag och syster fick skjuts hem till mig, hon var fett trött och jag drog igång med att laga nudlar som jag sedan satt och käkade runt 3 snåret samtidigt som jag pratade med min sovande syster! Och jag är så jäkla bra, för varje gång jag kommer från krogen så drar jag igång och städar ihop efter förfesten och blir lika förvånad varje morgon jag vaknar och det är städat! Men inatt gick det nog fan till överdrift, har lyckats städa bort en hel jacka som jag köpte i veckan?

Jajja, nu ska jag klä på mig och ta en prommis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0