sol i sinne, brun inne!


The pollycake var himla god. Sök efter recept och baka den!


Jag och Emilie satt och fikade en sisodär 3 timmar, och avslutade
med solning på solstationen! Sen den dagen vi började snacka med
varann i skolan för typ 6 veckor sen tror jag fan vi antingen pratat
eller setts varje varje dag, hon är en sjukt bra människa! :)



Nu längtar jag efter min snygga pojkvän, ska nog röra fläsket
mot gimsbärke. Säga hejdå till hans föräldrar som åker till
Thailand på lördag, i 3 veckor! Jag vill också, och tänk att vi
egentligen skulle ha varit med jag & A. Men jag ångrar inte att
vi åkte iväg tidigare, bästa veckorna <3 och jag hade aldrig kunnat
missa 3 veckor av skolan, that's why!

Kommentarer
Postat av: Emilie !

tack johanna! det värmer verkligen att du skrev så!:) du vet ju att jag är en jävla bölkorv, så nu höll jag på att börja böla igen. tycker samma om dig , du är bara för underbar! <3

2010-02-25 @ 22:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0