RESA <3


Plugga gick inge bra idag. Fastnade framför datorn och läste massa gamla inlägg i min blogg, haha gud vad pinsam man varit! Sen har jag setat och försökt med min finaste handstil skrivit ner hur många utomlandsresor jag varit på på baksidan av ett gammalt kort, och det var hela 23 gånger! Resa är mitt största intresse och blir som en drog tillslut, man vill bara ha mera! Och det är väl mina äldre släktingars fel som har tagit med mig på så många resor haha :D Har så otroligt många bra och fina minnen från resorna med min familj, släkt, & pojkvän. Om jag får barn ska jag verkligen spara spara så vi kan åka iväg massor!! Här är alla underbara ställen jag hittills varit i;

Lantzarote   
Mallorca     
Gran Canaria    
Cypern   
Skiathos   
Lefkas   
Teneriffa 5 ggr   
Rhodos 3 ggr    
Kreta 2 ggr    
Turkiet 3 ggr    
Thailand 4 ggr




Resemål jag ska ha sett innan jag dör är: Australien, Malaysia, Karibien & Maldiverna. Och THAILAND 10000 gånger till :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0