onsdag


Gick halva skoldagen, sen åkte jag till Borlänge och jobbade 5 timmar :) Gick super fort eftersom jag jobbade med anna! Hade en riktigt djup diskussion om jesus dog, föddes eller återuppstod på julafton eller runt påsk? jaja, påsken är iaf den rödaste helgen på året anna ;) haha och jag ska fan till fjällen då så skolan får va utan mig då om de tänker snåla in ett påsklov också nu när jag för första gången inte har ett sportlov!!

När jag hade slutat jobba var jag grinig som ett spädbarn för hade inte ätit i mina 4 timmars intervaller haha :P Det fick Andreas ut för när han hämtade mig, men på väg hem stannade han på american take away och hämtade pizza han beställt, ååååh <3 gullig kille och gooooood pizza!! Har haft det jätte mysigt, älskar onsdagar när han är träningsledig. Nu ska jag krypa ner med älskling, imorn blir det upp tidigt och till svea :) Sen till Falun och ta hepatit B spruta som skolan bjussar på!

puss godnattis!


Kommentarer
Postat av: annanas

De är så sjukt roligt att jobba med dig :)

Dagarna går så fort då.



Och jag höll på att skratta ihjäl mig igår kväll åt våran diskussion. Hur dumma kan man vara egentligen?!

haha.

<3

2010-02-18 @ 09:47:22
URL: http://pineappel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0