my weekend


Jag skrev ju att bloggar blir roligare att läsa om de innehåller bilder, nått som kanske är snäppet roligare är ju som man först och främst uppdaterar. Men den här helgen har jag haft häcken full verkligen. I fredags så jobbade jag heldag på intersport, sen hem där baby hade lagat pasta carbonara, han är väldigt grymt på det! Skyndade på med klädval, fixandet och drickandet och gick ner på stan och mötte upp min släkt plus deras homies. Sen blev det bolanche och kolla på Thomas spelning, var riktigt trevligt :) Skönt att gå ut en gång utan att behöva hoppa och dansa en hel kväll.

På lördagen jobbade jag 5 timmar, sen köpte jag och älskling el taco pizza och fixade present åt Victor. Var så sjukt sega sen fredagen så det blev en powernap och efter den var det inte lite drygt att häva sig upp och fixa för ännu en festkväll. Som började med förfest/födelsedagsfest för Victor hos han och Anna :)  Sen blev det S2, där jag mötte upp Emilie. Rolig kväll helt enkelt!

Och idag gick vi upp klockan ett och åkte och köpte allt flottigt som fanns på ica maxi. Segaste dagen har det varit, men skönt. Så fick vi besök av mama och papa, åt kladdkaka och så fick jag fina tulipanisar :)


Japp det var min helg, nu ska jag, baby och godispåsen bädda ner oss till en film och avsluta helgen perfekt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0