min bra måndag! =)


Vart hemma i gustafs halva dagen och umgåtts med mamma, sovmorgon + långfrukost :) sen tog vi en prommis i det fina vädret, hem och gjorde lunch. Sen åkte vi till Jane och kollade på hennes fina bh butik och mamma beställde en snygg bh, den vill jag med ha! Och innan vi drog oss mot stan stannade vi på gustafs bibbla och skulle kolla om de hade nå kurslitteratur, och de kunde beställa hem så jag iaf får 2 av 5 böcker jag behöver inom en snar framtid (y) pallar inte att köpa alla dyra böcker, har redan köpt böcker för 1500 :- till den här kursen, helt galet dyrt ju!!

Lånade med mig mammas bil när hon hade hoppat av på sitt jobb, behövde nämligen låna hennes strykbräda så mina julisgardiner äntligen kunde plockas ner och upp med nya, så nu är det gjort och det är skönt att ha det ut världen. Har även varit en sväng på kuppan och köpt 2 billiga överdelar. Och hälsat på min mormor & morfar i några timmar :) fick mat, fika och en morgonrock sen dom var utomlands!

Nu måste jag komma i säng, skola imorn! Men vill inte sova ensam, Andreas är påväg hem från tyskland och jag hatar när han är ute och åker bil. Det kommer han aldrig få om vi flyttar ihop höhö ;* Det värsta är att jag bara träffar han imorn kväll och sen åker han till fjällen på onsdag och blir där resten av veckan, tråkigt för mig.


Kommentarer
Postat av: mndy

du får önska dig en bh i alla <3 dags present ;)

2010-02-10 @ 22:16:14
URL: http://ttaketthat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0