måndag


Måndag igen efter en härlig helg! Lördagen efter jobbet var vi som sagt hemma hos andreas & badade badkar, åt mat, åt godis och kollade på film :p Andreas somnade till första filmen, innan klockan nio!! Och jag fick kolla skräckfilmen själv!! (the hills run red). När jag fick liv i han till andra filmen somnade vi båda nånstanns i mitten och fick se om den igår kväll, flickan hette den och den var asdålig. På söndag morgon kom Andreas bror in till oss och slängde in en söt bäbis, ååh jag vill ha henne! Och på eftermiddagen åkte vi till gustafs och åt mat hos mina föräldrar :) Och sen till stan igen och köpte mat från max, och godis och slutade helgen perfekt haha.

Har setat på högskolan i Borlänge sen 8 imorse och pluggat med gruppen. Blev klara rätt tidigt så nu ska jag ta en prommis, och hoppas de är några grader varmare nu än imorse! Ska prova de nya vikterna man sätter kring benen, får se om promenaden blir nå drygare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0