love my family!



Jag kan bli så sjukt arg, irriterad & förbannad så det riktigt kliar i skinnet på mig och jag bara vill skrika rakt ut, eller gå upp i rök eller bara göra allt i hela världen själv för jag orkar inte med vissa saker!!!!! Precis allt det där kände jag idag, flera gånger. Måste nog bli av med den adhd sidan.


Men sen vände humöret och jag har haft en toppen kväll, tränade body balance med mamma och följde med till gustafs sen. Åt hamburgare som pappa lagat tills vi kom, mums. Och sen har vi setat och pratat skit, druckit te och kollat resor om vi kanske ska åka utomlands i början på sommarn, de vill jag verkligen, älskar att resa med min fina familj :) Imorgon blir jag kvar här hemma också, ska plugga lite och ner till bibblan och hämta böcker. Blir nog en prommis när mammsen kommer från jobbet också.

Hoppas älskling och hans syskon får fina dagar i fjällen, och faktiskt sakar jag dig redan A <3

Puss godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0