kung!


Jäklar vilken fin dag det var idag, jag & mamma tog en prommis när jag kom hem till gustafs. Skönt för kroppen och min sega skalle! Men gårdagen var huuur kuuul som hellst :) jag, emilie, kusin och finnäs satt hemma hos mig innan och drack, snackade skit & spelade kort. Sen kom A och körde ner oss till s2 och det var längesen jag hade så kul ute, ville aldrig att klockan skulle bli 2!! Hemma sen slutade med att jag fick två karlar som sällskap, kusin & andreas! Och imorse höll jag på att skita ner mig när alex hostade, hade helt glömt att han sov hos mig haha.

Imorn är det hemstudier men våran grupp är klara så det blir ledig dag! Ska sova ut och sen måste måste måste jag träna!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0