jobbigt?



Jag har ett problem . . . mitt hår är i akut behov av en makeover. Flätade precis håret och vaxpluttarna på extensions slingorna sitter fan i mitten på håret och sticker fram här o där, NOT so nice! Inte så konstigt kanske då jag haft det i 5 månader. Likaså har jag en blond utväxt, ser det ut som, är inte blond över huvudtaget i grunden men verkar ju abslout inte vara mörkbrun heller. Kan det inte bara växa ut en snygg brun färg från skallen, och växa i super fart så man slipper alla dessa världs problem :p måste i alla fall beställa hem remover så jag kan plocka ut slingorna, och det som är såå drygt att göra. Och sedan beställa tid för att sätta i lite nytt snyggt hår ;) Kommer inte sluta med hårförlängning förens mitt eget hår har trillat av på grund av överanvändning haha. Det är ju världens bästa grej det där, det gör så himla stor skillnad. Och mitt hår har inte blivit de minsta tunt och förstört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0