hatar rubrik!!



Har haft det super mysigt hemma i gustafs, tacos made by pappsen väntade på bordet när jag & mamma kom hem. Fick vara lite ensam barn innan mina syrror stormade in. Sen har vi chillat i soffan till OS :) och jag BORDE lägga mig typ nu kanske, imorn är det hemstudier och det blir så skönt eftersom jag inte har mycket att plugga. Men mycket annat att göra som att gå på kupolen, handla mat, panta burkar, låna om böcker, tvätta, sola och fika med emilie, baka till fikat vi ska fika (y) & träffa baby! :) TUR att jag kunde ha mammas bil imorn när jag ska ränna runt!

Och på tal om fika, fick ett recept på polly kladdkaka av anna! Så det ska jag nog baka imorgon, lät ju förbannat gott!





puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0