. . .


Snart dax för sängen, sjukt trött fast jag sov länge imorse. När mami kom hem från jobbet idag fikade vi semlor, min första semla för i år och det är ju så galet gott! Sen tog vi en prommis, och det blir dubbel jobbigt när man samtidigt pratar så mycket så man blir anfådd av bara det, haha men vi hinner prata igenom mycket på våra promenader! Har lagat mat åt familjen och varit och hämtat en liten present till A! Japp, det var nog min dag det. Inge plugg alls har det blivit av, jag får inte redan ha tappat motivationen för skolan!? Och imorgon lär de inte heller bli nå plugg för då ska jag träffa emilie och gå en sväng på kuppan, såg en snygg jacka på nätet så hoppas den finns i butik också. Sen ska vi hem till henne och ha chillkväll med tacos :)

puss & godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0