de blir partaj!



Fick upp och jobba några timmar idag ändå, kunde låna pappas bil som tur var eftersom jag befann mig i gustafs imorse. (Vilket jag gör nu med så lika bra att säga upp lägenheten eftersom jag jämt är här haha) Om ett tag ska jag och syster åka in till stan, sen så kommer emilie till mig innan vi drar vidare till s2.



Igår så blev det kupolen, hade först alex med mig så han fick kuta efter storlekar åt mig. Blev en kort skinnjacka, 2 linnen och en kofta, allt från HM :) Sen kom emilie dit också, åkte hem till henne sen och lagade tacos och umgicks. Sjuuukt fin lägenhet hon och marcus hade, nu vill jag också fytta till en lägenhet där jag kommer bo länge så man kan göra om precis så man vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0