word up!


Sitter och läser igenom mina favorit bloggar, jag vill också blogga, men det går inte! Folk är tyvärr för nyfikna på mitt liv på ett negativt sätt. Jag har valt att hålla bloggen personlig för det är roligast att skriva då och roligare för er att läsa. Ska jag bara sitta och blogga om ytliga saker kan jag likagärna låta bli. Vill att folk i min närhet som GILLAR mig ska läsa de jag skriver, de är ett perfekt sätt för mina vänner och släktingar jag inte hinner träffa så mycket att ändå ha lite koll på vad jag gör osv. De flesta tycker att det är superbra, men efter allt som hänt på slutet fick höra av några stackare att jag får skylla mig själv eftersom jag skriver ut hela mitt liv på internet!? Så då är ju min fråga, ska behöva bli förföljd, hotad till livet och få inbrott hos sig och allt man äger o har stulet bara för att jag skriver vad som händer i mitt liv? Allt jag skriver stämmer, och gillar ni det inte så är ni inte tvingade att läsa. RIGHT.!?


Jag har så jäkla mycket jag vill skriva egentligen!!

Alla fina underbara människor omkring mig, hoppas
jag kan ställa upp lika mycket för er en vacker dag.
För hörrni, - det som inte dödar, det stärker!






Kommentarer
Postat av: Anonym

men va, skojar du? har du fått inbrott osv? :O

2010-12-11 @ 02:22:58
Postat av: Annanas

Jag ÄLSKAR din blogg och vill gärna du fortsätter.

Skit i vad den personen säger, Du är mycket starkar än så.



<3 <3 <3

2010-12-11 @ 16:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0