juuul juuuuul strååålande juuuul


Jullovet närmar sig, synd att skolan är så fantastiskt ogenerösa och enbart bjuder på en veckas ledigt!
Två jobbdagar framför mig och en dag i skolan, sen så bär det av till fjälls. Fira födelsedagen (fan, kunde
gärna stannat på 20 år) mysig julafton, och utgång med anna på juldagen :-) Blir en kortvända dit men så värt,
längtar ihjäl mig efter att prova nya brädan, hålla tummarna för att de inte blir föör kallt bara. Hinna med lite
skoteråka också, sen har man nog fått lite energi tills de är dags att åka hem och jobba mellandagarna. Funderingar på att dra upp igen över nyår, vore guld! Sen blir det nog nån tripp dit igen både i januari och
februari. Dags försöka gilla läget och njuta av vintern kanske? ;-)


Nej plugga vad de som gällde nu ja . . . varför spara allt till sista sekund? Jo, för att jag
har haft mycket bättre saker för mig denna vecka! :-) 





nya burton baby <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0