Juldag

Vaknade upp idag med en temperatur på endast 15 minus grader ute mot våra tidigare dagar här då tempen har stått på runt -30.. !! det betydde bara en sak , iväg till backen och åka bräda för fulla muggar! LYCKA!! :-) Så de va på med underställ, microfleece, dubbla sockor, dubbla handskar osv. Riktigt bra åkning, folktomt så inga köer vilket gillas. Längtar redan tills nästa gång jag får kasta mig ut i backarna, blir nog nångång i januari som jag kommer till Lofs igen för åkning. För nu när vi åker upp vid nyår blir det nog fokus på annat ;-). Juldag idag och jag skippar utgång.. Känns skönt ändå för imorgon bär det av hemåt igen och kan va skönt att va pigg på den 4 timmar långa hemresan. Känns både och att åka hem igen.. Blir en fullproppad vecka hemma nu, massa jobb samtidigt som jag ska hinna med massa annat. men skönt när den e över och förbi och Förhoppningsvis så sitter vi i bilen påväg till fjällen igen redan på torsdag. :-) 'en sak ser jag verkligen fram emot när jag kommer hem... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0