:) :) :)


Sista skoldagen idag innan de korta lilla lovet, orkade dock inte åka in till skolan utan slog ner röven framför datorn och skulle se föreläsningen där, tror ni de gick nå bra? Nää! Men hörrni, jag har packat allt till fjällen, ätit frukost och städat ihop under tiden som lärarens trötta röst skrålat ur datorn. Mamma undrade om jag har tänkt att bli nån sjuksköterska, och jaaaa MEN jag hatar hatar hatar tråkiga kurser som tex etik som vi läser just nu. Jag vill göra roliga saker som att ta sprutor, prover och lära mig om sjukdomar, japp!! Men nu är snart 1 helt år av 3 gjorda.

Hade besök av ett par favoriter igår, ses lite innan jag åker. Lovisa vet hur kass jag är på att låta bli att öppna paket så hon satt min mamma som vakthund på hennes paket till mig haha. Jag gillar egentligen varken att ge eller få presenter, men om jag nu får paket så kan jag absolut för allt i värden inte låta bli att öppna dom. Har varit rätt snäll jag med i år tycker jag så under julklappshandlingen har det åkt med rätt mycket till mig själv . . god jul johanna hoho!


Mina fina vänner, har sån ångest över att jag inte kunnat träffa de flesta av er på slutet, men har varit fullt med allt och mycket, vilket ni vet. Men snart ska de bli ändring på det, då ska jag bli översocial igen! :-)


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0