tisdag


okej nu har jag taggat ner lite, vissa saker har fått mig på bättre humör ikväll! =) träning, bra vänner, bra familj och en hemlis. Träningen blev så effektiv när jag var förbannad, plus att det var kul att se Anna. Sen står Amanda på svea och väntar när jag kommer ut, då blir jag glad. Och sen blev allt så bra så jag glömde bort att äta efter träningen, så nu sitter jag med supergröt & te.

Haft en jättebra dag med mamms och syrrorna, <3 valbo och ikea! Shoppade loss för hela 100 kronor på ikea; nya pluppar till skåpluckorna, galgar, vanilj-ljus, toalettborste haha you name it, de typiska ikea prylarna. Har skruvat dit de nya plupparna, blev rätt bra faktiskt, på långt håll i alla fall :P Sen var vi en sväng på köpcentrumet bredvid, och där hittade jag jeans, tröja & kjol! Så jag är nöjd med dagens inköp ändå =) Plus morotskakan & köttbulletallriken som inte är att leka med på ikea ;D

Imorn jobbar jag sista passet på gruppbostaden, ((((faaaaaaaan kom på nu att då måste jag baka nått, damn, tur att jag är natt människa!! ))) Och under passet blir det fotbollsmatch, brage - hammarby, sjukt spännande!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0