söndag


Blev en väldigt kul kväll igår, inget blev som de va tänkt men :P Amanda kom till mig, käkade kebab, duschade, fixade, drack o grejade. Johan som skulle ha inflyttningsfest hade ingen fest för han hade inte fått flytta än, så han kom hit och hängde med oss. Skulle dra vidare på en förfest men så fort vi kom innanför dörren där ser jag borlänges äckligaste brud och jag och Amanda vänder redan i dörren, slår en pling till Camilla och 5 minuter senare befinner vi oss på en sjukt trevlig förfest! :) Vidare sen mot S2, okej kul men hade känt mig konstig hela dagen och blev konstigt full så gick hem efter någon timme.

Idag kom mormor & morfar och hämtade mig, tog en sväng till falun, käkade på donken (halleluljah) osv. Sen till gustafs för att kolla på min syrras match och äta mat hos mina föräldrar :)



Nu sitter jag med världens ångest inför imorn, vill inte börja skolan än . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0