social torsdag =)


Haft en toppendag och sett till att träffa många många vänner! =) Anna först som sagt, med träning och fika. Sen Amanda och Fanny, shopping och fika och cheese! Sen Emilie, prat och american take away. Haha alltså sjukt mycket äta, men de är ju de som är höjdpunkten! (Eller hur Amanada? ;) i telefonen haha . . ) Känns bra att jag varit så social idag, ni får mig att må så bra =) Skorna fanns som jag skrev om igår, så nu står dom i min hall och är så supersnygga! Happy me, och 399 :- kändes helt ok!


      

Nu ska jag duscha och packa ihop inför helgen! Åker mot gustafs imorn, lite social med familjen först och bio med amanda på kvällen, mys! Sen kräftskivan på lördag, läängtar! =)

Förbereder mig på att plocka ur löshåret imorn, eller gruvar mig kanske jag ska säga. Tråååkigaste som finns, men behöver snart sätta i nytt ändå, så vill jag färga de mörkare, o då passar de förhoppningsvis bra ihop med mitt clip-on hår!



Tack förresten för all bra och fin respons jag fått på mitt låånga inlägg nedan! <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0