onsdag!


Puh, jag har landat med arslet i soffan efter ett galet arbetspass! Först märkt ner varor i nästan 3 timmar, så mina fingrar typ är krokiga nu efter att ha tryckt på prismärkaren ett antal gånger. Sen 2,5 timme i kassan med konstant kö! (Och pizza mys däremellan får vi inte glömma) Men riktigt kul att jobba rea kvällar tycker jag, jag är nog ensam på mitt jobb om att tycka det! ;P Men timmarna bara flyger iväg.

Ska försöka lägga mig tidigt idag, sov som en kossa på jobbet inatt.. Imorn är jag iaf ledig och får sova ut, sen blir det gustafs & umgås med familjen, hälsa på mormor osv =)


När jag kom hem från jobbet idag hängde en fet påse från HM på dörren, och allt jag hade beställt passade fint! =) 

 

Kommentarer
Postat av: mandy

gött! jag vill också ha mitt! :)

2010-08-05 @ 20:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0