onsdag


Fick stanna på jobbet lite extra idag, nån miss när dom gjorde schemat. Men de gjorde inget, för skulle ändå vänta på att mamma skulle sluta jobba innan jag kunde åka med henne hem. Vi åkte raka vägen till mormor på sjukhuset, hon har legat där 3 veckor och börjar bli bättre nu, då har hon gått och brutit foten igår!! Det händer bara inte, men glad var hon ändå, jag körde runt på sötisen i rullstolen och hon skrattade hela besöket <3

Nu har jag fått god mat i gustafs, senare ska jag & mamms till svea och träna body balance! Det ni, var typ 2 månader sen sist. Har till o med fått träningsvärk efter vi dansat på krogen & små promenader nu på slutet, inte okej.


Hörs senare ikväll, har lite saker att visa =)

Kommentarer
Postat av: mandy

lucky mommo såklart när du är på besök! :) jag har också vart på gymmet, hur kunde vi missa varann? hihi



och jaaaa, jag får träna på dig så kommer vi bli ännu snyggare!!! ;)

2010-08-11 @ 20:38:47
Postat av: jag

nej va du också på gymmet idag? va duktig du är! =) typsikt att vi missade varann :/



men imorn ses vi stumpan <3

2010-08-11 @ 23:28:59
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0