nöjd!


Jag hade VÄRLDENS bästa dag, kväll & natt igår =) Tack vare min bästa Amanda! Jag har alltid roligast och är alltid fullast i ditt sällskap haha, och det var inget undantag igår! Chill, tacos, skitsnack, vin, fixa, s2!
Träffade min fina Anna på s2 också, blev så glad!

Och imorse var jag tvungen att gå upp och jobba, gick upp 20 min innan jag började. Lät mitt stackars face vila från allt va smink heter vilket också gjorde att det syntes rätt skapligt vad jag hade gjort igår ;D Jobbade med Felicia idag så dagen gick fort, vi har druckit en sissodär 5 mega koppar med kaffe men inte fan är jag nå piggare för det. Äntligen hemma nu i alla fall och vill bara soooova, men lär nog hålla mig vaken nån timme till, suck!







Kommentarer
Postat av: mandy

haha, sköning <3 tack själv världens bästa johannie! och jag är glad för din skull för du vet vad och nu ska vi ut på äventyyyyr! och fler såna här grymma kvällar!! :) love u

2010-08-08 @ 21:11:29
URL: http://ttaketthat.blogg.se/
Postat av: JAG

Haha, och jag är glad för din skull för du vet vad och nu ska vi hänga ihop en jävla massa och ha så sjukt kul som bara vi kan! :D loveu! <3

2010-08-09 @ 17:51:09
URL: http://johannaaalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0