lyckat!


Kvällen igår blev så jäkla lyckad! Synd bara att jag trodde det var första gången de körde onsdagsklubben och så visade sig vara den sista . . Vart har vi hållt hus alla onsdagar i sommar? Vi har i alla fall missat nått visade det sig. Med mina fina vänner blir det alltid kul, och så träffade jag lite godingar som jag inte träffat på länge =) När de stängde så hade vi att välja på att dra vidare eller dra hem, valet var ganska enkelt då jag och amanda hade en burk med kräftor som stod i kylskåpet hemma o väntade på oss haha. Hem och käka det, en jävla massa skratt, och gossip girl för min del ;D Sen somnade man gott!


Nu har min sambo flyttat hem igen ett tag, tråkigt! Tack för de här dagarna hjärtat, har mått
så sjukt bra av att bo under samma tak som dig! Du gör mig så glad =)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0