lördag, finally!!


Lördagen är här, äntligen! Vaknar upp i gustafs, mamma o pappa är på baggan och köper färskt bröd så jag går upp och fixar allt annat till frukosten, världens godaste frulle, bra start på dagen! Om ett tag ska jag till amanda och bygga upp party tält osv. Sen ska vi ha en hel dag tillsammans, innan folket kommer och kräftskivan drar igång =) känns dock inge kul och fixa iordning sig när jag har kort hår, vet att alla kläder jag kommer sätta på mig och sminket kommer se ur fult ut till håret . .  sådär men då har jag klagat lite! :P

Hoppas ni får en lika bra lördag som jag kommer ha =)


Kommentarer
Postat av: mandy

men gullet! haha. du är inte ful! kom hit så ska vi ordna upp =)

2010-08-21 @ 12:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0