kräftor<3



                                                           HAR JAG SAGT ATT JAG ÄLSKAR KRÄFTOR?????


 

Mitt sug efter dom var enormt efter träningen! Tur jag hade hemma,
men nu får de va slut på kräftskivan för den här kvällen.

Och dom som känner mig väl vet att min mat klocka måste följas och jag måste
få mat var 4de timme annars blir jag seg, slö, sur & jävligt grinig ;)
Och innan jag hann få i mig kräftorna hann jag bli förbannad och stod och
grinade över en lampa som jag inte kunde byta själv för jag var för kort.
Vill kunna göra allt själv, slutade med att jag fick ringa Andreas och han fick
komma hit och fixa, så hade han med sig choklad och då blev jag glad igen!
(Efter först ha skällt ut han hur i helvete han kunde köpa choklad när jag
preeecis kommit igång med träningen igen, hahaha!)
Usch nej vilken jävlig människa jag är ;) Ska lägga mig och läsa Carolina Gynnings
andra bok - ego woman nu!

& Imorn ska jag träffa mina fina tjejer, woho! =)
GODNATT!



Kommentarer
Postat av: mandy

du är söt! haha.. lampa... ;)



ses snart! <3

2010-08-12 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0