killar, ni behöver INTE läsa ;D



Och jag har förresten ringt och bokat tid för att sätta i ny hårförlängning . .  ååååh lääängtar!
Om 2 veckor, jag får försöka stå ut. Ska prova att förlänga hos en ny frissa denna gång,
hoppas hon är bra, skulle va skönt att ha frissan här i stan o slippa åka till gustafs.
Dessutom var det billigare där jag ska göra nu plus att man fick sätta i sjukt många slingor
för de priset, 110 st liksom, jag brukar ha 60 st i vanliga fall o det är fan lagom.
Men kanske blir att stoppa i lite fler denna gång eftersom man tappar nån slinga då o då.
Keratinvax blir de denna gång med, sjukt nöjd med det! Kan verkligen rekommendera det,
Har haft det i typ 3 år nu och jag tycker inte mitt hår har blivit ett dugg slitet av det.
Frisörer brukar säga att de håller i 3 månader, men jag har då haft mitt i 6 månader innan
jag bytt, och jag är inte den som är direkt noga med håret heller.


här har håret setat i typ 5 månader eller nått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0