hello



Började inte förens halv tre idag som sagt, och det var riktigt skönt för hann med lite innan jobbet =) Började med kupolen; köpte ett linne, en topp, ring, armband och geleinlägg till högklackade skor så jag slipper halka ur dojjorna och gå med tårna på asfalten typ! Tappade bort mina efter nån utgång och när jag satt på planet till Turkiet hittade jag de ena i mitt handbagage som jag då inte har varit ute och festat med!? Måste absolut ha sånna till mina dö snygga skor jag köpte för ett tag sedan! Sen handlade jag mat och åkte hem och kockade, slängde ihop Quesadillas (?) och bjöd mamma på lunch, riktigt gott är det =)


Inväntar morden i midsomer och ska ta och varva ner nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0