haPPY


Hej alla fina!

Haft en toppen dag so far! Amanda följde med mig på ett uppdrag jag gruvat mig för, men nu är det gjort och det känns jäkligt skönt! Gick till kuppan efteråt, ginas ny öppning var försenad så vi strosade runt och hittade lite annat, bland annat en spets bh jag letat ihjäl mig efter !! Sen smink & örhängen. Och så lunchade vi på matpalatset, haha andra dagen i rad för mig! Mys mys! =) Och när jag kom hem fortsatte shoppingen på nätet istället ;) Hade så mycket rabatt kuponger på HM så var tvuuuungen att klicka hem lite!


Ska ta och gå runt hörnet till solstationen och bygga lite bränna nu tänkte jag. Sen ska jag ut med mina snygga brudar ikväll på onsdagsklubben och dricka öl & snacka skit! =)


Kommentarer
Postat av: johanna

massa kärlek

2010-08-25 @ 18:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0