fredag


Jag är jävligt nöjd, för jag tog mig till gymet idag!! crosstrainer + body pump, och fy fan va jag är shaky nu!! Men riktigt skönt var det =) Nu ska jag cykla iväg mot jobbet, jobba natt! Sen är det äntligen lördag imorgon, dagen som vi längtat så efter ;)

Hade en skön ledig dag igår, med amanda & lovisa! Jag och amanda kockade ihop sjukt
god thai lunch! Lovisa hämtade upp oss, och det blev kuppan! Lite shopping, fika & skitsnack =)
Pizza, film & sängen sen! Mysigt med natt sällis, jag och amanda var som 13 åringar,
låg och fnissade till 3 inatt och peppade inför lördag, hehe!


Kommentarer
Postat av: mandy

haha! det var ju som när man var liten igen <3

2010-08-13 @ 15:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0