=)


Sitter på jobbet och avverkar min näst sista natt! Lugnt som bara den är det, har setat och kollat en hel hockey match, spännande som bara den! =) Ska slå mig ner och läsa lite gynning nu tror jag! Och fundera vad sjutton man ska ha på sig imorn :/ alltid stora problemet . . ska ju bli regn och det suger! Plus att det är i säterdalen och där mina vänner vill man inte gå ner och upp i högklackat vilket ställer till med en massa extra problem när man då ska festa i platta skor, som ändå är snygga!? aaah, jaja. Regnet kommer väl pissa ner så man ändå ser ut som en slickad råtta.

Och min fina syster, du är bäst! Som ställer upp och är chaufför fast du börjar jobba tidigt,
Jag ska bjuda tillbaka sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0