=)


Hade en riktigt kul kväll igår, var skönt att tänka på lite annat för en kväll =)
Lite segt först efter en lååång sovmorgon, men tog tag i lägenheten och
gjorde den snygg, sen kom syrran, vi fixade oss och började dricka vårat
"goda" vin ;) sen kom grabbarna, blev så skönt väder så vi satt ute
på balkongen ända tills elva då vi gick ner på stan, mellan landade för en
blåbärsshot på skrubben såklart innan det blev s2. Helt okej där inne,
träffade några roliga personer =) Men fy fan va mycket äckel det finns,
man ser folk som man vet har pojk/flickvänner och ändå ränner runt i
genomskinliga kläder och dansar & kladdar på allt som rör sig, skulle jag komma på
Andreas med nå sånt skulle jag vrida nacken av han. Tur att det finns nån
respekt i vissa förhållanden i alla fall!

Imorse drog A på match, jag & syrran låg och drog oss ett tag
innan vi åkte till american take away och köpte en fet el taco!
Sen har vi hälsat på mormor <3 och när jag kom till borlänge
igen hade baby städat lägenheten, diskat och lagat mat,
hjärtat då! PUSS

Nu sitter jag och dricker blåbärste och surar för att Andreas jobbar
natt, och jag hatar att sova ensam. Jaja, ska ta mig en dusch nu
sen försöka sova, jobb imorn och typ resten av veckan . .


Nå bilder blev de inte igår för batterierna ser jag fortfarande
sitter på laddning (y) så här kommer en helt annan
normal en på mig och min favorit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0