vampyrer <3


Godmorgon! =)

Jag vill ut i solen, men ska istället sätta mig vid datorn och plugga och göra lite nytta. För kl 12 bär det av till jobbet, samma tid imorn med så måste få lite gjort på mornarna. Lätt att gå upp nuförtiden när solen skiner in genom rutorna, man blir inte speciellt pepp på att sova mer då. Träningsväskan står packad så efter jobbet blir det träning med mamma, sen hem och umgås med mitt hjärta och invänta true blood!! =)

Var förresten så längesen jag kollade på Twilight och kände att jag behövde mig en dos av det, så tvingade A att kolla på den igår innan vi somnade, och den är ju så bra, varje gång! Hehe hett med vampyrer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0